A SolaX Power tanúsított szervizpartnere vagyunk
Szakképzett munkatársainkon keresztül biztosítjuk a szervizelést, beleértve a tesztelést, a fejlesztést, valamint a garanciális és garanciát követő javításokat.
FIGYELMEZTETÉS!Szerviztámogatást vagy garanciális igényeket csak olyan üzleti partnereknek nyújtunk, akik a GBC Solino hivatalos importcikkeitől vásároltak. A telefonos és e-mailes kapcsolatfelvétel nem a PV végtulajdonosoknak szól. |
|
Kérjük, ellenőrizze, hogy jogosult-e a szerviztámogatásra vagy a garanciaigényreEllenőrizze a termék sorozatszámát. Ha a termék hivatalos GBC Solino importtermék, akkor jogosult szerviztámogatásra vagy reklamációra.
|
|
|
A sorozatszámot a termék sorozatcímkéjén találja. |
|
|
Ellenőrizze az igénylés státuszátEllenőrizze, hogy az igénye a következő státuszban van-e: beérkezett, feldolgozott, rendezett vagy már elküldött.
|
|
Az azonosítószámot az igénylési dokumentum fejlécében találja. |
HOTLINE szolgáltatási célokra | +420 581 031 220 +420 585 312 916 |
servis@gbc-solino.cz |
Támogatás a rendszer konfigurálásához, üzembe helyezéshez, kompatibilitási kérdésekhez vagy viszonteladói szolgáltatáshoz | +420 581 031 230 | support@gbc-solino.hu |
Reklamációs megkeresések | +420 581 031 222 | reklamace@gbc-solino.cz |
Karbantartás és felügyelet
A PV-generátor és a felügyeleti rendszer karbantartása az erőmű működésének napi felügyeletével az irányítóközpontunkból. Havi értékeléssel és irányítással együtt.
Fotovoltaikus termékek javítása
Az általunk értékesített inverterek, akkumulátorok és egyéb kapcsolódó termékek garanciális és garanciát követő javítását és tesztelését vállaljuk.
Pótalkatrészek értékesítése
Számos gyakori pótalkatrészt tartunk raktáron, hogy meggyorsítsuk a sérült termék normál működésének visszaállítását.
Értékesítés utáni szolgáltatás
Eladás utáni szolgáltatásokat kínálunk a HOTLINE szerviztől kezdve a szakértői TÁMOGATÁS-ig, amelyet technikusaink nyújtanak, hogy segítsenek megtalálni a megfelelő megoldást az Ön számára.
|